۲۵ فروردین ۱۴۰۳

مطالب مشابه

One Comment

  1. 1

    حبیب احمدزاده

    سلام خدمت استاد جواد اسحاقیان عزیز ممنونم که بر بنده منت گذاشته کتابم را مطالعه فرمودید فقط چند نکته ظریف ؛ دانشگاه تربیت مدرس ربطی به سپاه ندارد . چرا از اول خواسته اید چنین کنید نمیدانم همانطور که بدلیل تدریس شما در دانشگاه ازاد من شما را عاشق سینه چاک مرحوم هاشمی نمیدانم ….نگاه شخصیت های کتاب لزوما مورد تایید نویسنده نیست همانطور که مذهبییون عامی نگاه مهندس را به بنده نسبت میدهند شما هم رشد بسیجی درون کتاب را لزوما نظرگاه بنده دانسته اید لطفا به متن مترجم کتاب مراجعه بفرمایید .
    من آنقدر نظریات درباره جهان را یقینی نمیدانم ، که شما و امثال رهگذر فکر کنید که گیتی صرفا از متفکران دو گروهی همچون شما و دسته ایشان تشکیل شده ، شاید کسانی خواستند غیر شما و امثال ایشان فکرکنند ، دموکراسی مطلوب ذهن شما به جای نقد متن باید بهشان فحش بدهد ،؟ فرمودید فقط دولتی ها از کتاب حمایت کرده اند . جوایز کتاب در انگلیس و روسیه و تدریس در دانشگاههای آمریکا و ترجمه در کشورهای دیگر را چرا سانسور فرمودید ، میتوانید بفرمایید شما که نیامده روال سانسور و تخریب کیهان را برای زدن در پیش گرفته اید اگر به قدرت برسید چه میکنید ؟
    شما را شخصیتی فرهیخته میدانم و برایتان کلاه از سر برمیدارم ولی این همه عصبیت ایدئولوژیکی را نه از شما ونه از آقای رضا رهگذر در ان سوی تکفیر کتاب منطقی نمیدانم .

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 تمامی حقوق مادی و معنوی اين تارنما متعلق به سايت ادبی-هنری حضور می باشد...... طراح گرافیک : آرمان خرمک